Saturday, January 15, 2011

I Love You

Heyy friends ,hari ni saya mahu share ciri-ciri Buah Hati Pengarang Jantung saya :)


 ♥ Mesti seorang yg baik supaya saya sentiasa boleh cakap 'Terima kasih Sayang 

Mesti comel supaya saya tak jemu pandang dia 

Kena ada duit supaya boleh beli aiskrim utk saya banyakbanyak time saya marah

Kena pandai Math supaya nanti boleh tolong ajar saya yg lembap ni

Kena rajin supaya boleh sentiasa teman saya main basikal petang-petang

Mesti sabar supaya boleh tahan dengar leteran ibu

Mesti ada suara yg sedap supaya boleh nyanyi lagu favourite saya and tidurkan saya waktu malam-malam

Kena pandai lukis supaya boleh lukis gambar saya banyakbanyak *pandai sikitsikit pun tak apa

Mesti sentiasa maafkan saya yg selalu buat silap ni

Mesti rajin share topup dgn saya time saya sengket

Mesti pandai buat lawak supaya boleh ceriakan saya setiap masa

Mesti baik supaya dapat sentiasa bimbing saya

Mesti kuat makan supaya boleh teman saya yg tak kenyangkenyang makan ni mengisi perut

Mesti selalu belikan saya teh 'o' ais limau waktu petangpetang

Mesti tahu main chess supaya boleh teman saya main

Mesti pandai beralah supaya saya tak kalah masa gaduhgaduh

Mesti sentiasa chill menghadapi saya yg banyak songeh ni

Mesti sentiasa ada masa utk mendengar keluhan saya setiap hari

Kena pandai main piano supaya boleh ajar saya yg tak tahu apa-apa ni *tak expert pun tak apa

Mesti sanggup tunggu and bersama dgn saya sampai bila-bila


Huu ,so kpd siapa yg ada ciri-ciri yg disebutkan dan berminat ,apa tggu lg ? Dapatkan borang dipasaran . Ngee~ *main-main je


Nahh kiaass sikit *muahh :))

No comments:

Post a Comment