Friday, February 4, 2011

What the hal with me ?

Assalamualaikum . Hai saya ucapkan kpd anda semua . Saya berumur 15 tahun pd tahun ini iaitu tahun 2011 . Yea ,yea ,yea ,saya tau saya ni PMR candidate . Tp ,pd tahun ni saya tak berapa pegang buku lgsg sebab saya tak pegang buku lgsg lah . Hahha ,tak tau lah kenapa . Saya ni adalah seorang pelajar ting. 3 yg teruk bukan ? Huu ,entah lah . Tak tau nak ckp apa lg . Kerja saya cuti ni hanyalah mkn ,tidur ,mkn ,tidur dan menghadap laptop ! Huu ,mmg teruk bukan ? Tak pegang buku lgsg . Tersangat lah teruk bukan ? Hahha ,hari ni hari Jumaat . Lg dua hari cuti nak habis . Homework belambak-lambak ,tp sampai skrg saya tak pegang-pegang lg buku school . Mmg lah teruk bukan ? *Apalah aku merepek ? Huu ,saya tak tau penyakit malas apa yg telah menimpa saya ni . Heeeeeeeee ,susahsusah . Entah bila lahh nak buat homework ni . Dah lah banyak ! Ngee~ Malas betullah nak buat . Potong mood cuti org jep ! +-+ Tp ,apa boleh buat ? Saya tiada hak untuk berkata tidak ! Teruk nya rasa tahun ni . Banyak nya masalah yg menimpa . Belambak nya hal yg nak dibuat :( Huu ,rasa nak lompat je dr tingkat 20 tu . Baru tak de pikir apa-apa . Then ,there will be nothing to worry about ^^ Waahhh ,tak sabarnya rasa nak habis school cepat . Tak de lah susah hati mcm ni nak pikir psl exam ! Wuhhu ! Syok nya bila habis school . Enjoy habiss ^^ Tp ,waktu tu mesti banyak lg benda nk kene pikir . Kerja ,kerja ,kerja ,duit ,duit ,smbung belajar lg . Huu ,troublesome . *Apa lah merepek ? Ngee~ Seronoknya waktu kecik-kecik dulu . Happy je memanjang . Kena marah happy ,makan happy ,jatuh basikal happy ,semua happy . Tak risau apa pun . Org yg risaukan kita ^^ Bhahaha . Waahh ,rindunya waktu dulu-dulu . First time masuk tadika . First time ada kawan banyak .First time dapat duet belanja .  First time berdiri di atas kaki sendiri . Semuanya first time . Hahha (!) Rindu rindu rindu . Ahh ,kalau nak ckp psl kenangan silam ,sampai bulan depan pun mesti tak habis kan kan ? Banyak sngt sweet memories yg ada ^^ Hah ,okaylah kawan . Saya nak pegi mandi ni . Masssssam baunya ! Tidak ku tahan . Ahhaha . And then ,nak pergi belek almari buku jap . Nak buat homework . Hehe . Sudah taubat sekejap . Anyway ,thnkss sebab sudi mendengar saya pok pek pok pek hari ni . Ow-rite friends . ByeBye and Thank you :)


Nahh kiaass sikit *muahh :))

No comments:

Post a Comment