Wednesday, December 15, 2010

Bhahaha

YEAHH ,aku nak kongsi something ni :) HIHI . Td waktu aku act 'alim-alim kucing' dpn abah ,aku terjumpa satu story . Tak lah kelakar sngt . Just saja nak share-share dgn korang . HHA ,selamat membaca ! woohoo ! *over habiss

Bahaya KAHWIN DGN PROGRAMMER !

Kawan-kawan ,sebelum anda memutuskan utk berkahwin dgn seorang "programmer" anda perlu pikir dgn semasak-masaknya dulu sebelum anda menyesal di kemudian hari . Ini adalah contoh drpd seorang isteri yg mengadu mengenai hubungan dia dan si suami ,seorang PROGRAMMER setiap hari (:


Suami : (setelah balik lewat dr pejabat) Selamat malam sayang ,sekarang saya logged in .

Isteri : Abang ada beli brg yg saya pesan tadi ?

Suami : Bad command or filename .

Isteri : Tp kan saya dah call abg pg td kat pejabat suruh abg beli .

Suami : Errorneous syntax . Abort ?

Isteri : Ishh ,abg ni . Tak kan tu pun tak ingat ? Haa ,td kat dalam telepon abg kata nak beli TV . Mana dia ?

Suami : Variable not found .

Isteri : Abg ni mmg tak boleh harap lhaa . Bak kat kredit abg . Biar saya pergi belikan dan shopping brg dapur sekali .

Suami : Sharing violation . Access denied .

Isteri : Abg ni tak sayang saya ke ? Abg lebih sayang komputer abg tu drpd saya . Saya tak tahan lhaa kalau mcm ni selalu !

Suami : Too many parameters .

Isteri : Saya menyesal pilih abg sebagai suami saya .

Suami : Data type mismatch .

Isteri : Abg ni mmg betul-betul tak berguna lhaa .

Suami : It's by default .

Isteri : Mcm mana pula dgn gaji abg ?

Suami : File in use ,try later .

Isteri : Kalau begitu ,apa peranan saya disisi abg sebagai seorang isteri ?

Suami : Unknown Virus*


Haa ,how was it ? Kelakar tak ? Rajin-rajin kan lah tngn utk kasi respond for entry aku ni :) Tak nak pun tak apa . Tak kisah :( But apa-apa pun ,thank you banyakbanyak sebab sudi membaca entry aku yg tidak seberapa ini  :D 


Nahh kiaass sikit *muahh :))

1 comment: