Thursday, December 30, 2010

Sahabat Gegeh

Heyy readers ! Entry aku yg last for 2010 is about my cool cacibow . Diorang ni cousin aku merangkap sahabat gegeh aku . *betul ke ayat ? HAHA . Let me introduce you to them (:

Nur Adina
  Kau mmg cool bagi aku . Yg terbaik dr yg terbaik yg pernah aku dpt dr ladang ! Kita buat jahat sama-sama ,buat baik sama-sama . *menggedik pun sama-sama . Aku nak kau tau ,even sometimes you're annoying me ,aku tetap syg kau ,tonggek ! *sampai bila-bila . Kita kan pernah janji sehidup semati (: Wahhaha ,hope janji kita tu kau sentiasa ingat *ayat poyo


Nur Adila

Kau lah nyah gegeh aku yg paling superb ! Bagi aku ,kau tak ada pengganti . Tak ada org yg boleh menggedik mcm kau ,tak ada org yg boleh buat gila mcm kau ,tak ada org yg boleh flirting mcm kau yg bajet amoi tu . Ahahha . Segedik mana pun kau ,sebajet mana pun kau ,aku nak kau tau ,kaulah sahabat aku and aku syg kau jugak ! Last kata ,engkau lah satu-satunya cousin aku yg tak serupa mcm org lain selain twin kau yg sorang tu ! *sedih lah pulak ,isk isk  :(


Nahh kiaass sikit *muahh :))

No comments:

Post a Comment