Saturday, June 25, 2011

Aku Nak Menang Contest Tayang Gigi

Assalamualaikum bloggers :))
How are you ? Im fine . Thank you
Merepek sorang - sorang -.- Ignore it
Well ,aku join contest tuuuu .
CONTEST TAYANG GIGI
Ini contest ke berapa ye yg aku join ?
Ke - dua rasanyaaa .

Mari kita lihat terma dan syaratnya bersama :


- Letak banner yg kat atas tu dalam entry korang .

- Follow Belog empunya CONTEST TAYANG GIGI ni :))

- Buat satu entry khas utk contest ni . Tajuknyaa 'Aku Nak Menang Contest Tayang Gigi'
and stick kan entry contest tu kt Belog tuan contest ni . [ Klik Sini ]


- Terbuka kpd semua yg berjantina . Perempuan or lelaki pungg boleh .

- Jgn lupa letak gmbr korang bersama gigi yg lawaa tu ya ?


Okay ,aku pertaruhkan gmbr hodohh aku ni :


HAHA . Ugly kann ?

Untuk maklumat lanjut ,klik SINI :)) Selamat Menyertai beramai - ramai ;)


Nahh kiaass sikit *muahh :))

4 comments: