Friday, June 24, 2011

That's really him !

Bonjour and  assalamualaikum :)
Haa ,sprti yg anda telah sedia maklum ,
hari ini hari Jumaat :)
And buat pengetahuan anda ,esok
hari Balapan Sukan di SMK Kg. Pasir Puteh .
Moh dtg ramai - ramai . HEHEH
Disebabkan esoknya hari sukan ,so
seperti biasa ank - ank jati sekolah ini pun
bertungkus - lumus membuat persiapan menghias khemah .
Aku punn dgn exited nya join sekali .
Semangat ni mau kasi BIRU menanggg ,kan ?

Yg tk lalu nya ,aku kena jd peniup belon jugak tahun ni .
Eh ,bukan tahun ni je ,tiap - tiap tahun gitu -.-
Tk ada perubahan punn . Sedih :(
HAHA . Tp ,tk pe . Aku ni bukannya suka sngt pun nk
terasa dengan benda - benda remeh ni .
Buang masa ,tambah dosa .
Sampai sakit mulut - mulut aku ni hah
dok meniup bendalah tu T_T
Apa - apa pun ,hope BIRU juara
tahun ni ,insyaallah :')
Akhir kata : GO MAHATHIR GO !

Act ,tu bukan story yg mau dijadikan
main point ini hari .
Ada story lainnnnnnnnnnnn .
Cerita pasal siapa ? Pasal schandal baru
sis aku yg sorang tu .
Haa ,td lepas aku balik hias khemah ,
pegi melencong kejap ke Parade bersama
kakak aku tu ,Maira .
Entah mcm mana lh ,dia boleh perasan Pekin kat situ .
Tajam betul mata dia ,kan ?
Pekin mana ? Alahh ,Pekin Ibrahim tu . Tipu tk kenal .
Oh ,lupa ya ? Korang kenal Auburn ,Jake Gylenhaal ,Jonas Brother ,
Super Junior ,Big Bang dgn Bruno Mars je kan ?
Artis Malaysia ni tk berapa kan ?
Ahh ,tk pe lah ,eden tk mau amik tau semua tu .
Janji eden tau sudah .
Haa ,dia pun apa lagi ?
Dlm tengah turun eskalatorrr tu ,dipusingnya
balik naik atas . Kata nya nk jd spy .
Nak kenalpasti betul ke tu Pekin .
Sebab apa ? Sebab Pekin ni ,putih .
Tk mcm Pekin yg dalam TV tu ,cokelat warnanya .
HAHHA ,yg aku ni pun ikut je lah .
Tk ikut kang ,tersentap lh pulak ;)

Tk lama lepas tu ,dia masuk toilet ,
pastu dh hilang . Pastu dh itu
Pastu dh ini . Hah tak tau apa jd dh .
Yg pastinya kitorang balik after that :)
HAHAHAHAHAHAHAH :D
Itu je . Tk de mende pungg !
Kbai *muahh


Nahh kiaass sikit *muahh :))

No comments:

Post a Comment